Прийнято закон про лобіювання: нова епоха прозорої взаємодії з державою
12 березня 2024 року Президент України підписав Закон «Про лобіювання», який вперше в історії України встановлює чіткі правила легальної взаємодії бізнесу з органами влади. Закон набирає чинності через два місяці з дня запуску Реєстру прозорості, але не пізніше 1 січня 2025 року.
Прийняття цього документа є важливим кроком на шляху до європейських стандартів публічної політики. Закон визначає, що лобіювання — це діяльність, яка здійснюється в інтересах замовника за винагороду, і вимагає публічної реєстрації таких дій. Вводиться обов’язкова звітність, реєстрація суб’єктів лобіювання та нагляд з боку НАЗК.
Для компанії GR Consulting ухвалення цього закону — знакова подія, яка відкриває нові можливості для формування цивілізованого ринку Government Relations в Україні. Ми підтримуємо цю ініціативу та вже готуємо рекомендації для компаній, які хочуть діяти прозоро, ефективно та відповідально в нових правових умовах.
- Бізнес спільнота виступила проти підвищення податку на прибуток банків
- Посилення контролю за іноземним впливом у США: нові виклики для бізнесу та лобістів
- Методи лобіювання, передбачені законом
- Лобіювання в Україні: на що мають право впливати лобісти та які існують обмеження
- В Україні створено Вищу школу лобіювання



